Terugbetaling en retourbeleid

Retourbeleid

Ons beleid duurt 30 dagen. Als er sinds uw aankoop 30 dagen zijn verstreken, kunnen wij u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden. Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt, ongeopend en in dezelfde staat zijn als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Artikelen die niet geretourneerd kunnen worden:

  • Gift cards


Om uw retourzending te voltooien, hebben we een aankoopbewijs of een bewijs van aankoop nodig.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke terugbetaling wordt verleend (indien van toepassing):

  • Elk artikel dat niet in de oorspronkelijke staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet aan ons te wijten zijn.
  • Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt teruggestuurd

Terugbetalingen
Zodra je retourzending is ontvangen en gecontroleerd, sturen we je een e-mail om je te laten weten dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen je ook informeren over de goedkeuring of afwijzing van je terugbetaling.

Als u wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode bijgeschreven.

Te late of ontbrekende terugbetalingen
Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.

Neem contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat uw terugbetaling officieel is geboekt.

Neem dan contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.

Als u dit allemaal hebt gedaan en u hebt uw terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op.

Promotieartikelen
Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald, uitverkoopartikelen helaas niet.

Ruilen
We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als u het item wilt ruilen voor hetzelfde item, neem dan contact met ons op.

Cadeau
Als het artikel bij aankoop als cadeau was gemarkeerd en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een cadeaubon voor de waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, ontvangt u een cadeaubon.

Als het artikel bij aankoop niet was gemarkeerd als een geschenk, of als de schenker de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om deze later aan u te geven, sturen wij een terugbetaling naar de schenker en ontvangt deze informatie over uw retourzending.

Verzending
Om uw product te retourneren, moet u eerst contact met ons opnemen.

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd dat het duurt voordat uw omgeruilde product u bereikt variëren.